Изцелен от сенна хрема

Здравейте пастор Петров, искам са споделя с Вас моето свидетелство.
Миналага година по това време страдах от жестока сенна хрема. И двете ми ноздри се запушваха и не можех да дишам през носа. Живеех с капки за нос, които трябваше да пръскам на всеки 6 часа, за да мога да дишам. Това нещо продължи до тази пролет. Без почивка.
Отидох на лекар и ми казаха, че няма лечение. Можеха единствено да ми бият инжекция в лигавиците. От капките лигавицата се увреждаше и не можеше да продължавам така. Мъчението беше огромно месеци наред. По принцип работя с гласа си и това почна да ми пречи, защото говорих на нос.
Към края на февруари слушах една от вашите молитви, тогава се помолихте за сенна хрема. Имах моментно подобрение и после пак се върна. Бях доста отчаян и не исках инжекции в носа.
В един момент почнах да се подобрявам. Мина време от молитвата, не беше веднага. После пристътвах на посещението Ви в Бояна в една къща. Не помня точно адреса, беше на Витоша. Тогава се помолихте отново. Вече няколко месеца съм изцелен. Не ползвам никакви капки. По принцип лятото имам алергия от поляни. Това лято не ми се наложи да изпия нито едно хапче и съм напълно здрав. Слава на Бога!!!

Бог да бъде с Вас и семейството Ви.

Тихомир

