Свидетелство за освобождение от цигарите

Здравей пастор, благодаря на Бог за теб и твоето  служение, искам да те насърча с това свидетелство за слава на Господа.

Последната ни среща отново беше благословена за нас . Вярвах,че не случайно Бог те води вкъщи.

Аз и съпругът ми пушим от много години.

Повярвяхме и Бог направи много чудесни реформи в живота на цялото ни семейство, но продължавахме да пушим. Като че ли ни ги остави да се оправим ние с тях, но нищо не се получаваше. Дори съпругът ми казваше, че на него не му пречи и първо да ги откажа аз, а след това и той ще ги откаже. Знаеш как е… Това ми пречеше и на поста.

Така след господната вечеря, която взехме, когато ни посети, усетих този път, че се случи, ей така, много лесно. Осъзнах, че това, което Бог искаше, беше да взема решение. Знаех, че няма да ми вземе нещо, което не Му давам.

Още по-голяма изненада беше, когато съпругът ми каза, че повече няма да купува цигари.

На следващиа ден си купихме електронни цигари, които нямат катран и малко никотин. Последната седмица я ползвам все по-рядко… Вярвам, че това е краят. Благодаря на Господа за святата Му кръв, която прави невъзможното възможно, възкресява, дава ново начало, дава сили и изцерява…

Благодаря Му и за вас. Бъдете благословени всички вкъщи!

Мария