Свидетелство на Атанас Георгиев

Здравейте. Искам да отдам цялата слава на Бога за стореното за мен и да Му благодаря много за вашето служение.

Бог много ми помогна чрез един от вашите филми в Ютуб. Казва се „Проклятия“.

(това е линк с видео запис на филма)

https://www.youtube.com/watch?v=yz0NpNrslGc

Моя приятелка и нейното семейство ми казаха за вашите видеа в Ютуб.

Нейният приятел е бил болен от сърдечна болест и Бог го е изцелил на ваша служба след молитва с полагане на ръка.

(това е линк с видео запис на молитвата за изцелението му)

https://www.youtube.com/watch?v=X4daMCbE3vc&feature=youtu.be

Вече съм нов човек!

Дo деня,  в който гледах клипа бях невярващ човек.

За пръв път повярвах в Господа Исуса, чрез този филм, Слава на Господ!

След като изгледах клипа и се покаях за греховете си със вяра, вече съм нов човек.

Преди повече от 5 месеца ми откриха болестта Множествена Склероза.

Всеки дан ставах с главоболи. Ужасно болен бях. Бях изнервен постоянно.

Вече не съм така.

Главоболията ги няма вече. Не съм  изнервен.Спокоен съм.  Нямам и проблеми със съня си вече. Събуждам се с усмивка на лицето.

Много съм Му благодарен на Гопсод Исус за това, което направи за мен. Аз не съм същият както преди!

Сърцето ми пее от любов и щастие!

Атанас Георгиев