Молитва за изцеление по Скайп

Насоки за Молитва за изцеление или освобождение по Скайп

Понеже мнозина желаят молитва по skype, реших да напиша тази инструкция, за повече яснота и ред.

Моля, прочетете я внимателно и се подгответе.

Нуждаете се от Скайп, уеб камерка, добър интернет и добро осветление, което да е пред вас, а не зад вас.

Когато ми искате пълномощно, ми пишете защо го искате, за да знам, че не е спам или вирус и да ви приема.

Моля ви пишете, а не звънете на скайпа, докато аз не ви звънна!

По време на молитвата, в стаята да няма разговори, пуснат телевизор или радио и ако има други хора, то нека да са вярващи в Исус и Неговото изцелително и освободително действие.

Ако е възможно съберете група от нуждаещи се от молитва, както прави сестра Елена от Хасково.

Молитвите може да ги записваме на видео и да ги качваме в интернет, с цел окуражаване вярата на нуждаещите се и отдаване прослава на Бога.

Скайпът ми е RENEWAL21

Може да ми пишете и на имейла plamen_petroff@yahoo.com

Пишете ми първо на Скайпа (или на имейла) каква ви е болестта и кога сте онлайн или кога сте свободни за молитва.

Когато ми е възможно ще се свържа с вас за молитва. Моля, не се безпокойте и обезсърчавайте, ако се забавя с отговора или молитвата. Не е нарочно, вероятно има други преди вас. Пишете ми на скайпа, за да ми напомняте, ако се забавя. Молете се на Бога и вярвайте в Него да действа!

Когато  получите чудото си от Бога, ни изпратете свидетелството си за Негова прослава! Каква ви беше болестта и как се чувствахте? Какво се случи по време на молитвата? Как сте сега?

Матей 18:19  Пак ви казвам, че ако двама от вас се съгласят на земята за каквото и да било нещо, което да поискат, ще им бъде дадено от Отца Ми, Който е на небесата.

Псалм 139:7  Къде да отида от твоя Дух? Или от присъствието Ти къде да побягна?

Псалм 107:19  Тогава викат към Господа в бедствието си; И Той ги избавя от утесненията им.

Псалм 107:20  Изпраща словото Си та ги изцелява, И ги отървава от ямите, в които лежат.

Марк 9:23  А Исус му рече: Ако можеш повярва! Всичко е възможно за този, който вярва.

Марк 5:36 …  Не бой се, само вярвай.

За да запазите изцелението и освобождението си трябва Божието Слово да стане Основа и Стандарт на живота ви!

Пламен Петров

P.S. Гледайте нашите интернет служби и се молете с молитвите в youtube!

Интернет Богослуженията

директно всеки Четвъртък от 20ч. бълг. вр.

http://bogelubov.com/
http://www.ustream.tv/channel/plamenpetrov
https://www.facebook.com/pastorplamenpetrov/app_196506863720166


Молитви за Освобождение и изцеление

http://www.youtube.com/playlist?list=PLcTC9e3CISRuYTh_kFYGvgYfXEYJrhopG