Две свидетелства от Весел Василев

Здравей брат Пламене!
Искам да дам още едно свидетелство за слава на Бога! Исус е наистина чудесен и се грижи за всички нас с много любов!
Пред няколко месеца (ноември – декември 2013) ви бях споменал, по скайп, за една моя съученичка (Ина) от гимназията, чиято майка е болна от рядка болест с разсейки по тялото. Споменах ви още, че може би проклятие е надвиснало в рода, понеже баща й починал преди 6 години, брат й също бил с разклатено здраве, а тяхна братовчедка (която се занимава с окултни практики) ги е кълнела заради някакво наследство.
Когато се видяхме, тя ми сподели, че имала дори видения и малко преди да почине баща й даже видяла как някакво същество му отсича главата. Аз й разказах как съм повярвал в Исус, разказах и какво аз мисля по въпроса и я поканих на църква в Първа Евангелска, където ходя.
Казах и на сестра Нина. Тя дойде на църквата, но от тогава не ми е говорила много и рядко се чуваме. Искам да спомена, че тя самата ми каза, че е депресирана и е станала много затворена и й коствало голямо усилие да общува с хора. Оттогава се молих за нея почти всеки ден, издигнахме нуждата и в молитвената група в Първа Евангелска и тя ми каза, че била започнала да чете Новия Завет!
Сестра Нина и даде ваши книжки, а аз от своя страна й свидетелствах за чудесата, които Бог върши в живота ми и и изпратих вашия сайт.
Днес се чухме с нея и тя беше много радостна да ми съобщи, че преди 6-ия финален транш от химиотерапията, в тялото на майка й няма следи от болестта! Дори днес е трябвало да бъде на 6-тата процедура, но си е вкъщи и повече процедури няма да има! След седмица ще отидат във Варна на допълнителен специален скенер да се потвърди диагнозата!
Тя ми благодари много и отдаде цялата Слава на Исус, както я посъветвах. Каза ми също така, че продължава да чете Библията и да я изучава. Аз я поканих отново на църква в неделя и тя се съгласи с радост. Даже от сега се уговорихме да се чакаме 9:45 през Първа Евангелска! Също така ми каза, че проблемите с родините са престанали, поне за сега, и нещата са по-спокойни!
Бог е чудесен и винаги ни помага! Аз продължавам да се моля за нея и майка и да се спасят и да повярват напълно!

Отдаваме цялата Слава на нашия Господ Исус, които ни е възлюбил с вечна и съвършена любов и се грижи за всяка наша грижа!

Благословено да е святото му име Вовеки!

Vessel Vassilev

––

Здравей отново брат Пламене!
Божията воля и благословия да изобилства над теб и дома ти!
Отново с радост искам да прослява Бога! Не съм се и съмнявал, но да допълня свидетелството, защото Господ е достоен за цялата Слава и вярващите да се укрепват.
Днес беше 5 Д скенер прегледа на майката на моята съученичка Ина (Пенка) във Варна. Беше потвърдено, че няма следа от болестта и майка и е здрава! Каквото Бог започне, той го довършва съвършено!
Много сме щастливи и насърчени! Алелуя!
Споделих и на майка ми това прекрасно свидетелство, като се помолих предварително, не аз , а думите ми да идват от Святия Дух!
Вярвам, че и тя се насърчи. Исус Христос е Господ и е Велик!
Нему отдаваме цялата слава! Амин