Свидетелство на Елена Ифилова

(17.02.2014г.) Здравейте пастор Пламене, бях ви писала по-рано, че имах проблеми и получавах кървене. Разказах ви след вашите молитви за освобождението, за земетресението, което се случи в моята спалня, и казах, че пак ще ви пиша след като ми излязат резултатите от изследванията!

Бог ме насочи при добър лекар, оправи ме с лека терапия с лазар. СЛАВА НА БОГА, вече съм изцелена с резултати на напълно здрав човек!

Но тази вечер ви пиша за друго. Моята най-близка приятелка Цеци е болна от рак на щитовидната жлеза. Помоли ме за помощ, искаше да я насоча към определени молитви. Дадох й вашия профил. Вие веднага сте публикували писмото и от сърце искам да благодаря на всички братя и сестри, които се спуснаха с молитви към Бог за нейното изцеление! Благодаря ви от сърце, бъдете благословени! Търсейки тази вечер молитви за освобождение в ютуб, попаднах на една, която пуснах, за да видя дали да й я пратя.

И когато я слушах и повтарях след вас, явно съм имала нещо, от което Бог е решил да ме освободи, тъй като повтаряйки думите след вас аз внезапно, без да имам ни най-малко гадене повърнах доста обилно. Направо се учудих… защото не го очаквах. Пак казвам, че никакво гадене не съм имала преди това, просто нещо излезе от мен. Аз отдавна чакам този момент. Винаги до сега съм получавала неща, като прозяване със сълзи, оригване…. но никога по време на молитва не ми се беше случвало да повръщам… и то обилно. Трябваше да спра молитвата, за да се измия, защото всичко се случи внезапно, но не вярвах и продължих, след което до края ми се случи да повърна още няколко пъти. Нека още веднъж подчертая, че не ми е било лошо, никакво гадене не съм имала, просто нещо излезе от мен. Аз тази вечер бях освободена от Бог! Слава Тебе, Господи, отдаваме Ти слава и хвала!

След като приключих с молитвата в порядъка на 20 минути повърнах още няколко пъти – нещо много горчиво излезе мен. Общо 6 или 7 пъти ми се случи това, докато накрая се чувствах лека като перце и освободена.

БЛАГОДАРЯ ТИ, МИЛИ БОЖЕ, ЗА ОБИЧТА И ЗАКРИЛАТА! БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕТО!

Eлена Ифилова

