Свидетелство на Цеца

Искам да благодаря на Бог!

Чрез молитвата от този четвъртък (06.03.2014г.) на пастор Пламен, която я слушах днес (07.03.2014г.), Бог изцели гърлото ми.

https://www.youtube.com/watch?v=cYKY5Hpf_Dw&list=UUTEo17hxk2FnmAkTsQ0dcOg

Преди три дена бях спряла едни хапчета, които пиех, защото ме боляха сливиците. И тая нощ не се чувствах добре.

Но днес, след като изслушах молитвата и се молих в съгласие с пастора, отначало не можех да си поема въздух, нещо ме душеше и ми застана храчка на гърлото. Започнах да се давя и мина нещо като ток през цялото ми тяло. Почувствах се лека като перце, изхвърлих храчката и започнах да си поемам дълбоко въздух, и почувствах, че ми се отне болката.

Благодаря на Исус Христос за кръвта Му и за помазанието на Святия Дух. В Неговите рани ние сме изцелени, опростени и освободени. Слава на името Му. Амин!

Цеца Лакова