Свидетелство на Жулиета Христова

Искам да разкажа на всички какво направи Господ за мен чрез пастор Пламен Петров. Още когато разбрах, че пастор Петров ще има служба в Пловдив знаех, че трябва да отида, знаех, че Бог има нещо за мен.  Пропътувах 200 км, за да посетя службата и да приема с вяра за освобождението и изцелението си. Няколко дена преди пътуването ми бях подложена на страшни атаки от дявола. Постоянно ми нашепваше „къде ще ходиш сега, защо ще си разваляш съня в 4 часа сутринта да ставаш да пътуваш…“ Имаше един момент, в който се поддадох на тези мисли, но имах вътрешното убеждение, че трябва да присъствам на службата. В същото време леля няколко пъти ми звъня и настояваше да тръгна. В деня на пътуването ми автобуса се повреди, отново дойде атаката „защо ми трябваше да тръгвам“, имах желание да се върна, но вътрешно бях убедена, че не трябва да се поддавам на тези атаки и продължих пътуването си. Дявола се опита по всякакъв начин да ме спре, явно е знаел, че Бог има освобождение за мен. През деня с леля ми постихме за службата, по неин съвет простих на всички хора, които са ме засегнали по някакъв начин, отрекох се от окултна дейност извършвана в рода ми по майчина линия. Отидох на службата с вяра в името на Исус Христос да получа моето чудо. Излязох за молитва, когато пастора положи ръка върху мен започнах да се потя, треперя, сълзите ми започнаха да текат. Почувствах как една топлина ме изпълни, върнах се на мястото си, пропуснах да кажа, че преди началото на службата имах изключително силни болки в областта на яйчниците. След молитвата болката стана нетърпима чувствах, че нещо ме стяга в гърдите, продължих да плача. Пастора се моли втори път за мен, с писък от мен излязоха много демонични духове. Бях освободена от духове на смърт, окулт, чародейство, магии, предсказателен дух, дух на Езавел. Разчупено беше наследствено проклятие върху мен в резултат на окулт по майчина линия, ядене на идоложертвено, раздавки за мъртви, принасяне на курбани. След молитвата за освобождение се почувствах нов човек, чувствах лекота в душата и тялото си. Голяма радост ме изпълни, болката, която имах в областта на яйчниците изчезна, дойде желание за живот, преди това съм пожелавала смъртта. Преди това пастор Пламен Петров ме води в молитва и аз се отрекох от всички тези неща, които са отворили врата на дявола в живота ми. Благодаря Ти, Господи в името на Исус Христос, че оковите, с които дявола ме държеше в плен са строшени! Отдавам Ти цялата слава и хвала! Благодаря на пастор Пламен Петров и на неговата съпруга, че се молиха за мен.
Пастор Петров, Господ продължава да върши чудни неща за мене. От много време, снощи за първи път спах спокойно, без кошмари. Само два дена, откак бях освободена, изчезна и вълчия апетит, отслабнах с малко повече от 2 кг. Но има и друго, видимо изражението ми се промени, чувствам се лека, погледа ми се избистри, изчезна оная тежест в сърцето, нямам вече желание да умирам, напротив искам да живея. За първи път съм в цикъл без ужасните болки, които винаги го съпровождаха.

Жулиета Христова