Свидетелство на Лили Доленска

Здравейте уважаемо семейство Петрови. Благодаря на Господ, че има в този объркан свят истински всеотдадени на Бога и делото Му хора като вас, които да работят с такава жар и дръзновение. Пиша ви, за да ви изкажа сърдечната си благодарност за всичко, което направихте за мен и децата ми.

Аз съм новородена от две години – приех Господ Исус Христос за мой Спасител, но знаех много малко за Него, както и за Божието слово. Помолих се да ми покаже някой духовен водач и се натъкнах на Джоес Маер, а след това и на самите вас.

Откакто ви познавам вече две години по интернет съм редовен слушател на всичко, което излиза като новост от вашето служение. Възхищавам се на начина ви на говорене и обяснение на нещата – вие ми помогнахте да разбирам Божието слово, а после да го обяснявам на децата си, на племениците си и на приятели. Господ да ви благослови.

Моля се за вас в молитвите си – „Да бъдете здрав, да благоуспявате във всичко, както благоуспява душата ви.“ Амин! Не спирайте да работите и да помагате на хора, жадни за Словото на Бог.

Сигурно има още много хора като мен, които слушат и се учат от вас без вие дори и да подозирате за тяхното съществуване.

 „Любовта на Отца, благодатта на нашия Господ Исус Христос и общението със Святия Дух да бъдат с всички нас.“Бъдете благословени цялото семейство и служението ви. Господ е с вас, това се познава по делата ви. Лили Доленска