Свидетелство на Мариана Кирева

СКЪПИ ПАСТОРЕ, МОЛЯ БОГ ДА ВИ БЛАГОСЛОВИ ИЗОБИЛНО ВАС И СЕМЕЙСТВОТО ВИ, ДА ИЗПРАТИ МОЩНА АРМИЯ ОТ АНГЕЛИ ОКОЛО ВАС, ДА ПРОСВЕТЛЯВА ДУХОВНИТЕ ОЧИ НА ХОРАТА, ЗА ДА РАЗБИРАТ ВАШЕТО ЧУДЕСНО СЛУЖЕНИЕ. ВИЕ СТЕ ГОЛЯМО БЛАГОСЛОВЕНИЕ ЗА НАС. ВИЖДА СЕ, ЧЕ ИСУС ЖИВЕЕ ВЪВ ВАС, ТОЛКОВА БЛАГОСТ И СМИРЕНОСТ ИМА ВЪВ ВАС, ТОЛКОВА ГРИЖА ЗА ХОРАТА. ИСКАМ ДА ПРОСЛАВЯ БОГ, ЗАЩОТО МНОГО ЧУДЕСНИ НЕЩА СЕ СЛУЧВАТ ЧРЕЗ ВАШИТЕ МОЛИТВИ. КОГАТО БЯХТЕ В ХАСКОВО СЕ МОЛИХТЕ ЗА МЕН ЗА ДИСКОПАТИЯ. БОЛКИТЕ ИЗЧЕЗНАХА, А НА ДРУГИЯ ДЕН В С. СТРАНСКО СЕ МОЛИХТЕ ЗА КРАКА МИ, КОЙТО СЕ УДЪЛЖИ. 3 ДНИ НЯМАХ БОЛКИ, НО ПОСЛЕ САТАНА РЕШИ ДА МЕ АТАКУВА СЪС СИЛНИ БОЛКИ В КРЪСТА. СУТРИН ТРУДНО СТАВАХ. ВЧЕРА ЧЕТОХ ВАШИТЕ ПРОПОВЕДИ, ТАМ ПИШЕТЕ ДА ПОГЛЕДНЕМ НА КРЪСТА, ЧЕ ТАМ СА ВСИЧКИ БОЛЕСТИ, ИЗПОВЯДАХ, ЧЕ СИ ЗАПАЗВАМ ИЗЦЕРЕНИЕТО И МОЯТА ДИСКОПОТИЯ Е В ИСУС НА КРЪСТА. ТАЗИ СУТРИН СЪМ БЕЗ БОЛКИ И СЪМ ЗДРАВА, УСЕЩАМ СЕ ЛЕКА И ПОДВИЖНА. БЛАГОДАРЯ НА БОГ. БЛАГОСЛОВЕНИ БЪДЕТЕ, ИМАМЕ НУЖДА ОТ ВАС. С УВАЖЕНИЕ И ОБИЧ В ИСУСА – Мариана Кирева, ХАСКОВО