Свидетелство на сестра Марияна

СВИДЕТЛСТВО НА СЕСТРА МАРИЯНА

Чрез това свидетелство да отдам цялата слава на Господ Исус!!! И лично искам да благодаря на моята приятелка сестра Юлия от Християнска църква Сион от кв. Аспарухово във гр. Варна с пастор Факри Тахиров и на пастор Пламен Петров, който ме вдъхнови, за да получа изцелие от Бога, посредством неговите виртуални проповеди.

Винаги съм вярвала в Господ и съм имала страхопочитание към тая небесна сила.

Аз се гордея с рода на майка ми, защото брата на дядо ми е бил католически свещеник в гр. Пловдив и неговия дядо отец Камен Вичев е бил също католически свещеник, учил е в семинарията в гр. Лувен, Белгия, ръкоположен е за свещеник от източен обред в Цариград на 22.12.1921 г после следва теология в Страсбург и Рим през 1930 г. е назначен учител по философия и директор по учебната работа в колежа Свети Августин в гр. Пловдив, където преподава до закриването му на 2.08.1948 г . По време на комунизма е бил гонен и хвърлен в Белене и на 11.10.1952 г разстрелян заедно с още двама негови съратници от комунистите.

Но за съжаление нашето поколение израсна по време на комунизма, в който се отричаше църквата и дори беше забранено на чавдарчета, пионери, комсомолците и партийците да влизат в църква.

Така със скришни проповеди, и молитви от страна на майка ми и влизане от време на време в църквата със страх да не си загубим работата, ние гинехме в невежество.

Света се промени, започнаха да го превземат все повече нечестиви сили.

След падането на комунизма през 1989 г в България започнаха да върлуват банди, мафии, дроги и хората се прекланяха на тях, а не на Бога, все повече ругатни се използваха в речника на хората, децата вярваха в пистолетите и мошениците, хората станаха злобни, отмъстителни, завистливи и неверующи повече и от преди. Царството на дявола започва да влиза във всеки дом. Ставаше зловещо.

Но 20 години след падането на комунизма, тоест през последните години, започна да се прокрадва лъч на светлина и Бог започна да завладява все повече сърца, започва да навлиза в домовете ни, хората започваха да се пробуждат и да виждат, че пътя, по който вървяха не е правилен, че със завист, отмъщение, злоба и кълнене на близки, роднини и приятели до никъде не се стига, затова започнаха все по-често да се обръщат към Господ и да черпят от неговата необятна сила.

Точно в един от този моменти, когато и аз се сблъсках с хубави и лоши моменти в моя живот, започнах да разбирам, че има по-висша сила от светския живот, от парите, от имането, а именно любовта и покровителството на Господ. Започна и моето пробуждане.

Много свидетелства имах в моя живот, че Господне ме е изоставил и е до мен.

Едно от тях е, че Господ чу молбите ми и ми върна избягалата 16 годишна дъщеря през 2000 г след осем месечно отсъствие жива, здрава и променена за нов живот. Алелуя

През 2008 г посред нощ направих голяма катастрофа. Валеше дъжд, колата се занесе и се завъртях няколко пъти на пътя, колата се спря в платното за насрещното движение и изгасна. Бях сама, чудех се какво да правя, бях на завой и в насрещното движение молих се мислено да не дойде друга кола докато слагам триъгълникаи да не се блъсне в моята и да няма жертви.Колата беше смачкана, но аз нямах нищо, само леки синини и драскотини. Благодарение на Господ нямаше жертви освен купчина ламарини. Слава на Господа.

Друго свидетелство, че Господ чува молитвите ми и е до мен, когато един път давах на заден с колата и блъснах един възрастен господин, който падна на земята, а аз дори не го видях, чух викове след мен, дъщеря ми се обърна и ми каза „майко ти блъсна човек, бягай“ бях много уплашена, треперех цялата, но нещо в мен ми каза стани и отиди. Отбих колата, отидох до възрастния човек вдигнах го и го попитах да го заведа ли в болница, човека каза, че нищо му няма. Слава на Господа

Живея в чужбина и много пъти съм оставала без работа, в един такъв момент на отчаяние, Господ чу молбите ми и в последния момент ми даде работа. Амин

Знам, че самоубийците не отиват никъде, а витаят между земята и небето, но въпреки това в момент на отчаяние през октомври 2011 г посегнах на живота си. Но благодарение на Господ, който пошушнал на сина ми да отиде и да види майка си, бях спасена. Слава на теб, Господи.

И когато дявола разбра, че вярата ми към Господа става все по-силна и все повече се затвърждава в мен и ме изтърва, ми изпрати много болести.

През 2012 г. започна да ми пада косата, болестта се казва алопеция, изпаднах в депресия, бях три месеца в болница.

Тази година ми излезе херпес зостер по тялото, казва се също огъня на свети Антон, и когато започнах да се оправям благодарение на молитвите на моята приятелка сестра Юлия с взаимна молитва със сестра Ана и с видео молитвите на пастор Пламен Петров, започна здравословното ми състояние да се оправя.

Когато се молих заедно със пастор Пламен Петров, чувствах как някои от демоните, които са в мен ме напускат, започвах да се прозявам, а най-често да кашлям и да повръщам.

Но дявола не ме оставяше той си ме искаше обратно, защото преди да позная Господа аз съм се молила и на дявола, така че той чувстваше, че изтърва една негова робиня, затова всячески се мъчеше да ми вдъхне колебание към Господа, като ме нападаше, чрез моите деца, чрез сестра ми, навсякъде чувствах около мен неверие. Люшках се в океана на недоверието и на моменти ме обземаше страх, но чрез молитва и с кръвта на Исус Христос, се помолих за изкупление на всички мои грехове, защото всички люде сме грешни, с проповедите на пастор Пламен Петров, за разкъсване на верите на дявола и пророчествата, магиите и изцеление се излекувах.

Но дявола не ме оставяше. По сред бял ден тази година месец април, точно се молих пред компютъра с пастор Пламен Петрови се счупи 60 л. ми аквариум, не можех да разбера, какво става, защо ми се случва всичко това.

Една вечер тази година през месец май, до късно гледах проповедите на пастор Пламен Петров и започнах да повръщам, после изведнъж вдигнах 39 гр. температура, два дни се борих с повръщането и температурата и на третия влезнах пак в болницата така и не разбраха лекарите от какъв вирус съм болна, но аз знаех, че дявола ме напада или Господ ми дава изпитания.

Не преставах да гледам проповедите на пастор Пламен Петров, да се уча и да се моля.

След като ме изписаха от болницата долу горе добре, продължих видео молитвите със сестра Юлия във взаимно съгласие се молихме всеки ден.

Но не щеш ли, както се казва, дявола си няма друга работа долу горе една седмица след като излязох от болницата, една сутрин чух някакво пукане в шест часа сутринта като правене на пуканки, кучет оми започна много жестоко да лае и станах да видя какво става, отидох в кухнята и я видях цялата в пламъци. Започнах да гася пожара.

И до ден днешен не ми е известно кой е включил котлона в кухнята, защото децата ми отричат да са били те. Не знам какво да мисля, но продължавам да вярвам, че Господ е до мен и никога няма да ме остави. Алелуя

Този месец получих и приятната новина, че ще ставам баба. Всички вкъщи много се радваме, но проблема е, че дъщеря ми не иска да се омъжва, и иска детето да е само нейно, бащата е мюсюлманин, моля се на Господ плода в утробата да е благословен и Господ да ми даде думи и сили да я убедя да се омъжи за бащата, за да не бъде детето роб на господарите, защото деца родени извън брака са роби на законно родените. Борбата продължава, но с молби и вяра знам, че Господ ще подреди нещата, както трябва да бъдат. Амин

Господ е казал, че няма да даде повече изпитания от това, което можем да понесем и аз се моля да са ми свършили изпитанията и се моля всеки божи ден да има мир и любов по целия свят и все повече хора да опознаят Любовта на Господ, защото тя е безмерна.

Когато опознаеш Господ, Душата ти се чувства лека като перце и знаеш, че всички твои болки и не милости си ги предал в божиите ръцете и че Господ е винаги до теб.

С Божията помощ месец юли се подготвям за Водно кръщение и се моля Господ да сложи правилните думи в устата ми, за да посея вяра в душата и в сърцето и на дъщеря ми и тя да повярва и да направи Водно кръщение с мен, за да бъде благословен и защитен и плода в утробата й, защото всички сме божии чеда. Слава на Господ Исус!!! Алелуя