Свидетелство на Мария Петкова

Здравейте скъпо семейство! Искам да благодаря още веднъж от цялото си сърце на Бога за пастор Пламен, чрез който Исус изцери болната ми става, на службата в село Странско.

От 10 години не съм спала толкова спокойно, не съм се чувствала като пълноценен човек, поради големите болки в тазобедрената става. Бъдете благословен пасторе и вие Мими! Топлите думи, които Мими ми каза след като Исус ме изцери, ще останат завинаги в душата ми.

Това е второто чудо което Исус прави по време на вашите служби пастор Пламен.

Първото беше през септември 2013година, когато по време на онлайн служба, приех кръщението в Святия Дух.

Второто, когато изцери ставата ми и удължи и двата ми крака. Благодаря на Бога, че ви има семейство Петрови!

Вие сте Божие благословение за мен! Слава на Исус!

Mariq Petkova