Свидетелство на Кристина Седукова

Здравейте, само искам да кажа, че не можах да гледам директното ви предаване на 27/11/2014 г., защото точно тогава към 20.30 ч. взимах новата си кола от магазина, след като я чаках повече от месец и половина. Този ден бях обявила за пост, който премина уникално. Имах прекрасни преживявания със Святия Дух, голямо помазание и невероятна наслада по време на този пост. Прекарах го в слушане на Ваши поучения, хваление и четене на Словото. Но Бог освен с радостта, която ме дари, благоволи точно в този ден да получа и новата си кола, та радостта да бъде ооооооще по-голяма. Толкова велик, добър и милостив е, че думите са слаби, за да го изразят.

От моя приятелка, пък и гледах после записа на предаването, разбрах, че на два пъти сте видели това, че някой има нова кола. Ами това съм аз! Да бъде вечна Славата на нашия единствен Бог! Амин! Кристина Седукова

Същият текст публикувах и като коментар в youtube, под записа на това предаване. Отдавна съм се убедила, че Бог мощно работи чрез Вас! Благодаря ви, че работите неуморно и с такава сила и плам за делото Господне! Бог да ви пази, той вече ви е благословил със Святия Дух!