Слава на Бога за изцелението, което получава жена ми с Молитва за спешни нужди или/вместо бърза помощ/

Молитва № 16 от сайта Бог е любов bogelubov.com е много силна, с нея почнах да изцелявам жена ми, когато дявола я излъже и стъпи я върху главата и й причинява главоболие, я върху краката и и я лъже, че има разширени вени и й причинява нетърпими болки в краката и всякакви други болки по тялото. Молитвата е около 8 минути и докато тя лежи в хола на дивана аз я пускам непрекъснато около 7 или 8 пъти тази молитва, което значи около 1 час в зависимост от това за колко време получава изцеление и докато молитвата върви по интернет, аз му заповядвам на дявола като му казвам „Марш от нея в името на Иисус Христос“, сиреч с теб двамата се молим в съгласие, както е според евангелието от Матей. Слава на Бога за изцелението, което получава жена ми. Ако искаш я препоръчвай на тези, които имат някакви проблеми със здравето да се молят с тази молитва и ако можеш да я качиш отделно в сайта Бог е любов само тази молитва № 16, като можеш да й сложиш име Молитва за спешни нужди или/вместо бърза помощ/ да върви в непрекъснат вариант като свърши сама да започва пак отначало, без намеса от човек непрекъснато, да  върви без да спира. Много силна молитва е. Вярвам, че ако се слуша непрекъснато от болни даже от рак и диабет и други неизлечими болести, хората ще могат да се изцеляват чрез тази молитва.

Поздрави от България и Бог да ви пази и да ви дава сили да съсипвате делата на дявола по целия свят. Амин!!! К.П.