След войнствената молитва се чувствам освободена от вериги

Здравейте пасторе,

Писала съм ви много неща (за тежестта на състоянието ми).

Всичко започна много отдавана.

Откриха ми Остеохондроза. От лявата страна между гърдата и лопатката, точно зад сърцето ми туптеше и болеше и болката се разпространяваше по цялата лява страна и към сърцето ми. Много неща претърпях пасторе.

(Но вече) имам много добри новини.

Слушах Войнствената Молитва за Освобождение (от Ютуб). Навсякъде (вкъщи) беше тъмно и тихо. Всички спяха. Само аз бях будна и ви слушах със слушалки. Изведнъж усетих тръпки по главата, докато ви слушах да казвате „Сила слиза върху теб“ и „Бог ще отстрани всяка болест от теб“.

И вече я няма! Свърши се!

Сега се чувствам освободена от вериги! Радвам се и се смея от радост! Няма я (болестта)!

Изцелена съм от моя добър Небесен Баща и много съм Му благодарна! Слава на Господа Исуса! Е.В.