Чудо! Исус отново извърши чудо!

Пасторе! Чудо! Исус отново извърши чудо!

В края на април бях Ви писала, че ще ходя с една сестра да посетя моя позната болна от рак в последен стадий. Жената се казва Веселина. Тя беше оперирана от рак на стомаха и целият стомах е бил отстранен през февруари 2014. След всички химиотерапии и лечения жената беше станала 38 кг., нямаше сила да говори, не ядеше, едва ставаше от леглото. Вечерта преди да отидем при нея аз Ви помолих да ни подкрепите в молитва. По време на посещението ни тя се покая, прие Исус за неин личен Спасител. Послушах Ви и не говорихме толкова за изцелението, колкото за спасението на душата й. Молихме се дълго, а тя постоянно се оригваше, дишаше тежко и кашляше. След молитвата сподели, че й е олекнало. Аз имах голяма радост в сърцето си. Разделихме се, но ние продължихме да се молим за нея.

Днес се чухме по телефона и Веселина ми каза, че вече работи, храни се нормално и изследванията й са много добри. От здравната каса й назначили някакъв професор да наблюдава, описва и обяснява как така тази жена покачва теглото си толкова бързо. Тя тежи вече 46 кг. Професорът нямал обяснение, тя пък му разказала за Исус и за нашето посещение. Здравната каса обявила Веселина за здрава и спират болничните й. Всички, които я познават  виждат, че с нея е станало чудо. Насърчих я да разказва за милостта на Исус и за любовта, с която Той прости греховете й и унищожи рака. Тя ще ми даде стари епикризи с диагнозата, както и нови изследвания, от които се вижда че е здрава. Много съм щастлива! Толкова е голям Бог! Никой не е като Него!

Благодаря и на Вас за подкрепата! Зоя