Радостен съм!

Пастор Пламен, искам каквото чета за Исус да го помня за винаги, за да разказвам и на други хора за Истината, но за сега не мога да помня. Дoкато чета забравям. Искам Исус Христос да ми даде да помня и както отне цигарите от мен, така да ми даде акъл, за да стана като теб, даже като Исус, Нашия Цар. Много хора имат нужда от силата на нашия Велик Господ Исус Христос.  Нямам Библия. това, корто ми прати, чета много рядко, но често слушам вашите поучения и молитви и се моля с вас и така постепенно заспивам, а вие продължавате да се молите час, два и така приятно спя.

Колегите ми се чудят как така се промених. Господ е моето сърце. Господ е моята душа.  Нашият Господ Исус Христос е Велик! Обичам Го! Не знам, просто не мога да кажа как Го обичам. Денят ми преминава с Него. Хич не ми е скучно. Цял ден бачкам. Не се уморявам.  Пея Му. Моля се и общувам с Него. Днес на глас извиках „Господи, обърни това дърво да падне на чисто. Аз знаех, че Исус ще ми помогне, но нарочно извиках, за да чуе и колегата ми и да повярва. Слава на Бога, те се подиграваха с мен, но вече постепенно започнаха да свикват с моята вяра и с теб и най-вече с Господ Исус Христос.

Славата да бъде на Него за винаги! Радостен съм! И.И.

