Свидетелство на Тони

Добър ден, брат Пламене, искам да дам едно много прясно свидетелство. Днес се молих с една от твоите молитви в интернет, когато си гостувал в Лондон. Молитвата за следване на духа

В тази молитва се молихме за много неща, но искам да наблегна на едно, което още днес малко след молитвата се случи. Молихме се за благословение, да бъдем благословени и да бъдем за благословение за богатството, и така нататак. Когато повтарях по теб за аврамовото обещание и го изисках, от устата ми излезе думата още днес, даже аз се учудих защо го казах, а ти не го беше казал в тази молитва, това си излезе от мен. Знам, че Авраам се е занимавал с животни. Аз съм селско момче. Брат, слава на Господа. Свърши молитвата и излязох на двора да сека дърва, но видях една от козите ни тъкмо раждаше яретата си. Имаме две козички и Бог ни благослови с още три яренца, козичката е първаскиня, те по принцип не дават толкова много. Но слава на нашия Бог за него няма невъзможни неща. Ето аврамовото благословение, за което благодаря на Бог, че толкова бързо, бих казал мигновено, отговори на молитвата ми и с това, което се случи днес, Бог иска да ми каже, че семейството ми трябва да се занимаваме с животни, както Авраам го правил. Бъди благословен, брат. Лек и спокоен ден, Бог все така да те употребява, че и по мощно. Амин. Тони

