Анонимно свидетелство

Здравейте П-р Пламен
днес след поредното чудо,което Бог сътвори в живота ми лежа и си мисля,от колко време съм вярваща и установих,че Приех Исус Христос в живота си преди 9месеца.
Колко малко време?
Мисля си….
За това време израства едно бебе в утробата на майка си…
И сега си давам сметка колко често мрънкам,като малко дете,да кажем дори недоволствам от нетърпение в сърцето си,за което моля Бог да ми прости,
За това мое:
-Защо Господи това се бави толкова?
-Защо онова?
-А кога ще дойде ред на трето?
А сега,като си припомних установих,че Бог за 9месеца тотално измени насоката на моя живот и прероди всичко в него…
Покаях се декември 2014г,при което получих освобождение от дух на тютюнопушене,дух на алкохол и дух на кофеин.
След два месеца приех кръщение от светия дух, през февруари 2015.
След това през март озаконихме 9годишната си връзка със съпруга ми,която три месеца преди покаянието ми беше тотално разрушена от сатана.
След това аз напуснах работата си и въпреки това,че си тръгнах по собствено желание,вместо да ми дадат баха волунтария,бог ме Благослови и омилостиви сърцата на шефовете ми,и те ми оправиха документите за паро.
След това малко след Рождения ми ден Май месец ми направи най-хубавия подарък,моето Духовно семейство.Понеже аз много страдах и все „мрънках“ на Господ затова,че не познавам други Вярващи хора в района в който живея и нямах църква…
След това юни месец Бог благослови съпруга ми да взема субсидий въпреки че когато проверихме му излизаше в системата,че няма право на нищо,понеже не му стигаха дните.
После Юни месец аз приех водно кръщение При вас.
След това съпруга ми получи освобождение от дух на тютюнопушене.
А сега на 6ти септември имахме честа да ни венчаете и да получим Божията Благословия върху нашия Брак-Нашата Венчавка!
Мисля си колко малко време мина……И Колко Много Чудесаааа!
Колко Велик е Бог,за да ме Благослови повече от Колкото заслужавам!
Колко много чудеса извърши за толкова кратко време в живота ми!Отдавам Чест и Слава на Бога!И веднага Бог ми дава това слово:„Ако стоите в Мен и думите Ми стоят във вас, искайте, каквото и да желаете, и ще ви бъде.“Йоан 15:7
Истината е една и тя е Исус Христос.

Все ми се е искало да напиша мое свидетелство,но все ме е спирал срама да не ми напишете името,но тъй като днес прочетох,че и други ви молят за анонимност се престраших.Р.Д.

