Първо Свидетелство за Божия слава

Здравейте брат Пламене. Благодаря на Бога за вас, че едно от служенията които ви е дал е да освобождавате вързаните от сатана и обладаните от неговите демони. Преди три дни, пуснах да гледам,, Слово и Молитва за освобождение1,,

започнах да повтарям и да се моля с вас, така някъде до към десетата минута на клипът, тогава изведнъж мозъкът ми сякаш изключи. Бях като заспал, но нито сънувах нито можех да мисля, нито пък разбирах това …което чувах от видеото. Чак в края на видеото се съвзех и дойдох на себе си, но клипът свърши. Исках да си го пусна на ново за да го изгледам целия, но толкова бях изтощен, че го отложих за другия ден и си легнах.Това става след 12 в полунощ. Заспал съм и по едно време сънувам сън в който вие държите в ръцете си някакво дете, което в съня си аз го познавах но след като се събудих и до сега не мога да си спомня кое е, а аз в ръцете си държа малкия си син. Детето което беше в ръцете ви каза на моето:,, дявола е върху теб,, а аз казах: не го слушай, лъже те,,. Тогава детето в ръцете ви каза втори път:,, дявола е върху теб,,. А аз казах,,, не, Божия Ангел е върху теб,,. Тогава детето каза трети път,, дявола е върху теб,, и на лицето на сина ми за секунда се появи лице на демон и той започна да плаче. Тогава погледнах към вас и вие без да говорите със съвсем спокойно изражение, кимнахте и посочихте детето ми с поглед, сякаш ми казвахте: Спокойно, не бой се, знаеш какво да правиш,,. И тогава аз започнах да гоня демона в Името на Исус и се събудих от накъв вик който отекваше още в ушите ми, може и аз да съм викал защото в стаята бях сам. Когато се събудих усещах болка в гърлото и не усещах ръцете от китките към пръстите и краката от под коляното към пръстите около 30 секунди. Сърцето ми туптеше и започнаха да преминават вълни през цялото ми тяло и да се треса. След 1 минута намаляха, после се усилиха и продължиха около 3 минути докато се успокоя напълно. От този момент бях освободен от алкохола и цигарите. Слава да бъде на нашия Спасител Исус Христос, че ме освободи, защото само, ако Той ни освободи ще бъдем наистина свободни

Когато всичко свърши беше станало 2 часът и 25 минути.

Моля ви ако публикувате свидетелството ми не пишете името ми защото църквата не знаеше за състоянието ми а аз го бях споделил само на вас.

