Слава на Бог, че попаднах на тази проповед

Слава на Бог, че попаднах на тази проповед, в нея намирам отговора на призива ми към Исус. Днес бях на работа и започнах да призова Господа, изповядах името Му, а нечестивия ми каза – защо точно сега, тъкмо ми е останала само една крачка да съм негова, че той от години се бори с Исус заради мен само една крачка тоест да погина, да се видя, че съм грозна като него и никой не ме иска, а само той. Отворих си очите и не можах да мигна, имах чувството, чеще ми се пръснат, призовах с мисли името на Исус, не можех на глас, просто се задъхвах, изгоних го в името на Исус да се махне от мен, от живота ми, че аз съм Божие дете, но той ми припомняше много от миналото ми и за всички обвинения, както сега, получавам отговор от проповедта. Исус ми липсва, смятам се за себелюбива, алчна и ходя всеки ден на работа до степен, че да нямам допир с Исус. Този път не е мой, съгреших някъде, хващам се в лабиринт, изходът ми е Исус, той е пътят, истината и животът, не пари, алчност и злоба, омраза. О, Боже мой, ти не виждаш дъщеря си, душата ми е омърсена, нямам ли любов, нямам Исус, моля ви, подкрепете ме в молитва, не искам да погина! Мелодията на сърцето.

