Свидетелства от Кипър

Здравейте, Пастор Пламен, искам да дам свидетелство за слава на нашия Господ ИСУС Христос в събота на Богослужението Бог ме докосна и ме изцели от болките в гръбначния стълб и астма. Отдавам цялата слава на ИСУС Христос. На другия ден в неделя още не знаех къде се намирам, направо като пияна бях и до сега постоянно се оригвам и излизат храчки. Още в събота вечерта много хубаво си дишах без хрипове и до сега само едната помпа съм пръскала, а преди това 4 помпи имах и по цял ден пръскам, защото не можех да дишам.
Днес имах час при лекаря, който ми изписва помпите за белия дроб и асмата, и като ме прегледа много се учуди и каза – „За първи път виждам такова нещо“. 20 пъти ме кара да дишам силно, преглежда ме и вика – „Къде са хриповете? И дробът ти е чист. Какво си правила, цигари ли си оставила? Пила ли си нещо?“ И аз туй ми дойде на български ИСУС МЕ ИЗЦЕЛИ, туй казах. Той е грък и не ме разбра какво му казах, а аз толкова радостна бях.
И друго свидетелство. Аз преди по цели нощи не можех да заспивам, много бях се изморила о това, а откакто вие ме докоснахте в събота на Богослужението много ми се спи и още като легна и не разбирам кога заспивам. Веднагааа. Слава на Бога.
МНОГО СЕ РАДВАМ, ЧЕ БОГ ОТВОРИ ПЪТ В КИПЪР И СЕ СРЕЩНАХМЕ И МНОГО ХОРА ПОЛУЧИХА ИЗЦЕЛЕНИЕ И ОСВОБОЖДЕНИЕ НА БОГОСЛУЖЕНИЯТА ВИ.

