Господ дава работа след 2 години безработица в резултат на молитва!

На последната служба, когато бяхте в София, излязохме отпред за молитва тези, които имахме финансови проблеми и безработните. Както по- горе споменах, в момента съм безработна, но само до следващия понеделник!!! Имах едно интервю за работа в началото на месеца и бяха ми обещали да се чуем на 15-ти и от 16-ти да бъда назначена. Както знаете, последната ви служба в София беше на 14-ти и аз очаквах моето чудо след 1-2 дни. Казвам чудо, защото вече почти 2 години съм без работа. 15-ти обаче мина, мина и 16-ти. Никой не ми се обади. Но Бог ми даде надежда и не изгубих кураж. Казах си – какво пък, не е било за мен. Бог има нещо по-добро, което пази именно за мен.

Е, това по-добро се оказа същата фирма, миналата седмица ми позвъниха и ми казаха на 5-ти ноември да заповядам в офиса за моя първи работен ден. След всичкото това време, това време не беше само време на безработица за мен, много преживях, но и на много ме научи Бог. Ходех на църква и преди това, харесваше ми, но не познавах моя Отец, както сега. Не бях напълно отдадена, бях си светска. Искам да благодаря на Бога и за вас. Именно вас, Той използва, за да докосне сърцето ми, да разпали вярата ми, да ми покаже Неговото истинско присъствие, да разбера истинската същност и тайната, която има вярата. Ходех на църква от години, може би 3-4. Но истинска вяра придобих след предишното ви идване и служението ви в София. Едва преди няколко месеца. Бог така ви помазва да докосвате хората, да говорите, така че всеки да може да разбере. Чрез вас Духът на Бога да докосва сърцата на хората. Ех, колко прекрасен баща си имаме. Благодаря ти, Татко. Благодаря ти, Татенце, за това, че Те има и за това, че аз съм една от избраните, на които си се разкрил. Благодаря Ти! Обичам те, татко мой и Боже мой! Искам да насърча и братята във вярата. Не губете надежда, вярвайте, Бог не ни забравя никога. Той ни чува, Той знае от какво имаме нужда, Той знае всичко, всичко! Търсете Него, не отдавайте вниманието си на проблемите, хвалете Го вместо това и Му благодарете! В отговор Той ще ви възнагради повече, отколкото можете да си представите.

В името на Господа Исуса Христа бъдете благословени пасторе, целият ви дом и всички, които се надявате на Бога! Амин!