Свидетелство на Бранка

Здравей пастор Пламен, не знам как да ти обясня какво днес се случи с мен, но знам само, че Бог работи чрез теб. Нямам думи да ти опиша колко много съм благодарна на Исус за теб!
Благодаря Му хиляди пъти, защото днес ме изцери. Благодаря Му! Бях съвсем сама с бебето ми на 7 месеца и не знаех какво да правя. Беше ми толкова лошо. Ти ми изпрати по фейсбука линк с видео молитви. Аз веднага я пуснах и започнах да повтарям думите след теб. На втората минута започнах да се прозявам. Стана ми още по-лошо,  но не спирах да повтарям думите след теб.

Пропуснах да ти кажа, че когато докоснах екрана и се помолих усетих как Бог работи чрез теб! Слава, слава, слава на Бог! Много Му благодаря!

След като молитвата приключи аз си легнах заедно с бебето ми и заспахме за два часа.
После се събудих и усетих, че вече ми няма нищо, а съм изцерена в Името на Исус.
Благодаря на Бога, пасторе, че ти беше днес с мен в молитва за моето изцеление. От сърце благодаря за това, което днес направи за мен Моят Господ Исус!

Бранка